Mivel lettünk többek, mint a többiek? Elmesélem a titkunkat.

Sokan forgalmaznak a neten olyan kozmetikai termékeket, mint mi. Vannak árban jobbak és rosszabbak is, de ez igaz a minőségre is talán. Bár a mi termékeinknek nagy előnye az, hogy ahhoz képest, amilyen minőséget képviselnek igazán kedvező áron lehet őket rendelni. Minden esetre a vevők szerintem nem ezen szempontok alapján döntenek, hanem az alapján, amit hallanak, vagy olvasnak.

Mivel lettünk többek, mint a többiek? Elmesélem a titkunkat.

Erre a megállapításra viszonylag hamar jöttem rá. És bár sokan pro kontra érveltek épp ezért a tartalom marketing irányába fordultunk és ezerrel elkezdtünk komoly teszteket és tájékoztató anyagokat gyártani. Ezekben leírtuk, hogy ha valaki megrendel egy terméket mire számíthat. Mit fog érezni, mik a tapasztalatok. Majd pedig felbéreltünk szövegírókat, hogy keresőoptimalizálási szempontok alapján is legyenek jó cikkeink.

Eleinte nem volt ennek hatása, de aztán idővel, talán 20-30 cikk után azt vettem észre, hogy egyre több a látogató az oldalon és egyre többen érdeklődnek különböző dolgok iránt. De tudtam, hogy ez még az eleje. Azaz nem is tudtam, reméltem inkább, mert azért ezek a cikkek jó sokba kerülnek. Szóval fizettünk, csináltuk és bíztunk benne, hogy jó az elképzelésem és a következtetésem.

Ez végül is olyan 50-60 cikknél elkezdett szépen látszani. Mivel akkor már szépen elkezdett látszódni az, hogy mennyivel több a nézettség, mennyivel nagyobb a forgalom. Így azt gondolom, hogy már pluszban voltunk, ezért elkezdtem gondolkozni azon, hogy videókat is gyárttassunk. Még picit várok és ha elértük a 120 cikket, akkor nekiállunk a haszonból arra is költeni.